Followers

Tuesday, May 27, 2014

Second Anniversary [26May2014]

Alhamdulillah.. Syukran ya Rab... dah genap 2tahun usia perkahwinan kami.. syukur sangat2.. rase macam kejap sangat dah 2tahun ni.. hehe..

Anway, tahun ni xda yang spesial macam tahun lepas . Tahun lepas celebrate di negara orang.. tapi tahun ni celebrate sendiri2 je.. hihi.. lgpun, cukup lah dengan kesyukuran tak terhingga ni.. memang xterkata.. kalau suro expresskan pun xtau mcm mana rasa.. :)

ape-ape pun.. bersyukur ke hadrad ilahi..
  1. Dikurniakan kesihatan kami berdua yg cukup sihat... Alhamdulillah..
  2. Rezeki kami yang xpernah berkurang dan xpernah putus-putus
  3. Doa dari orang2 sekeliling yang xpernah berkurangan..
  4. Rezeki keluarga tercinta yang xpernah jauh dari kami..
  5. Syukur atas segalanya...
InsyaAllah rezeki anak belom menyebelahi kami tapi satu hari nanti.. jika diizinkan :)

Untuk MA, segala dugaan yang dilalui membuatkan kite semakin rapat & semakin sayang.. insyaAllah.. atas berkat kesabaran & tanggungjawab yang ada ini.. membuatkan kite makin kuat melangkah jauh ke hadapan..

Terima kasih Ya Allah.. Terima Kasih Ya Rab.. Terima kasih Ya Khaaliq.. Terima KAsih Ya Baari'.. Terima Kasih Ya Musawwir.. 


.. Selamat Ulang Tahun Ke2 Sayang..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015