Wednesday, May 14, 2014

Pil Hormon Sucee

Assalam semua.. selamat bercuti semalam.. hehe.. mood minggu ni harewire.. sangat malas.. dengan kehadiran missP baru hari ke3.. oh ye.. ni missP pertama lepas jumpa Dr Navdeep.. so start mlm tadi ayus dah kne makan ubat untuk betulkan hormon Sucee selama 21hari bermula hari ke2 lepas missP datang..

ni la ubatnya.. ada 21biji
tapi kalini missP datang dengan semua jenis kesakitan yang sukar dibendong.. huhu.. sakit.. xtau la mungkin kesan HCG aritu ke.. or ni la senggugut yg sebenarnya ke.. sbb sebelum2 ni teruk juga tapi xrasa mcm ni.. ape2 pn redha je.. kadar flow xregular.. kdg byk sangat.. kdg sikit pastu tetbe banyak..

kesan ubat pulak xsure sbb baru 1hari.. kne tengok 2-3 hari.. dan mengharap xde kesan2 extream sangat.. huu.. coz im driving & suma nk kne survive sendiri kan.. kne kuat! oyeah! so, lepas 21hari.. kne jumpa Dr semula utk start Clomid.. huhu.. kawan ayus 2x cycle clomid alhamdulillah dah berjaya.. dia la yg kasi semangat utk ayus proceed mkn.. kalau x mmg xde laa.. takot nk mkn sbb kalau baca online ni byk sangat info2.. hee..

Ape2 pun doakan yang terbaik utk kami ye.. insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015