Monday, January 7, 2013

Hati Kecil ini

yes, i've been married for almost 8months.. Me n MA xpernah been seperated.. tapi Allah tu Maha Mengetahui.. memang nak sangat2 anak.. puas dah berusaha, puas mencuba.. tapi bila Dia kata bukan rezeki lagi.. mean.. belom lagi..
i'm a bit piss off bila newly mother throw away they children.. pukul2 anak dorang.. bunoh.. mmg sangat2 marah.. oh lg satu.. if yg newly gift birth ni.. siap marah2 kate kalau anak ni degil, mmg nk tunjuk video branak ni.. sakit tau x! 
motif nk marah anak kecil yg xpaham ape2 smpai mcm tu kenape? im not jealous, and i believed Allah ade plan for us.. that is why, we didnt have baby yet. 

*hati kecil ini*

3 comments:

Aza Suhaiza said...

bibik ayus ..Kejap jer yer .. dhh 8 bulan .. Insyallah ader la rezeki tue .. :)

yusraliyana said...

InsyaAllah Mummy.. Huu.. Sgt marah bila org xjage betul2 anak dorg tu.. Buat hati ni rase rindu nak baby.. Huuh

bLack rOsE said...

Sabar ye Ayus..insyaALLAH ade rezeki yg DIA akan bagi. Cuma lambat dan cepat tu, kita tggu je sbb mngkin ada hikmah disebalik semuanya ....chill :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015