Thursday, July 26, 2012

Rezeki Ramadhan



credit to google

Salam Semua.. Syukur Ya Allah.. Rezeki Ramadhan yang dinanti2kan.. mggu ni je dah dpt 2 pekabaran baik...

  1. increment & adjustment ayus yang xdsangka2
  2. MA dah dpt job baru
Buat MA, Tahniah & syukur sgt2... byk sgt dugaan awak sejak mencari kerje lain ni.. tp yg pasti dugaan yg menduga tu terbalas jugk semalam kan :) Oh, thanks jugk kat Irshad & Ima sbb tlg referkan CV MA kat companynye.. pasni korg jd rakan sekerje la.. hehe.. so MA, grab your opportunity.. xkisah la mula dari bwh ke ape asalkan jgn sia2kan n sntiasa berusaha.. sy yakin awak boleh buat.. InsyaAllah...

Syukur Alhamdulillah.. Tq Allah for this precious gift in this world..


p/s : harini genab 2bulan perkahwinan kami.. Alhamdulillah.. hadiah kawen, hadiah Ramadhan, rezeki Allah..

3 comments:

Aza Suhaiza said...

ingat nk dapat baby td hehehe .. kejer kat mana?

yusraliyana said...

belom lg mummy aza.. hehe..

die dpt kat PJ.. ok la xjauh sgt dr rumah.. :)

modululstwelve said...

keji nama aku xpenah betul eja... cissss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015