Monday, February 13, 2012

MC & Perabot

Salam semua. Tajuk mcm xde kaitan kan? Hehe. Ayus mc harini xbape nak sihat sgt.. Pagi td
D bgn badan dah panas, pastu mcm nak demam.. Last2 mc je la.. Xdpt nak tlg dah.. Terus g klinik amik ubat n mc.. Mls nak EL sbb mgu ni khamis n jumaat pn nak cuti lg nak
G settlekn urusan borang2 kahwin tu.. So, amik la mc..

Sakit tu salit jugk la.. Tp bejalan tetap berjalan. Hee. Oh, btw, mama n papa pn sbnanye mc jugk.. Mc malas ;p kitorg dok kemas rumah tu smpai xlarat dah.. Tu yg mc je.. Alang2 semua dah mc, kitorg meronda la ke kedai2 perabut.. Niat mmg nak beli set bilik tidur utk bilik pengantin nanti.. Yela, bilik baru barg pun xde lg, tpkse la kuakan duit sikit utk beli sume tu kan.. Ni ayus kat ampang lg.. Tgu papa.. Nnt ayus update perabut yg dah beli tu k! Hee.. Till than..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015