Followers

Sunday, February 19, 2012

Happy Wedding & Engagement Day!

Salam Semua.. today hari yg agak pack utk ayus.. huuhu... mmg pack  la sbb lepas mghrib je dah KO.. ni bru terjage nk buat kje sikit.. huhu...

1st of all happy wedding day to my college, Sahibul & her Wiffy.. semoga panjang dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat..

-gamba curik kat FB :P-

then, ayus terus shoot to UK Pinggiran kalau xsalah la.. rumah nadia, my besties from primary school lg.. harini rupanya birthday tunang dia & hari pertunangan dorang.. suweeet!

-curik FB lg :P-

Tahniah Nad! semoga baik2 saja jadi tunangan org :)  so, mcm biasa.. ayus kan mmg suka nk buat2 hantaran org ni.. so, ayus sponser as below : 




oh, btw, bukan ayus buat sorg pun.. mama yg minat bnde2 ni.. ayus tumpang2 tlg + amik pengalaman nk buat bnde ni.. sng mmg sng .. hantam sane sini.. taraaa! jadi la.. hehehe... 

k la, ayus nk smbg buat kerje ni.. esok ade appt dgn spa kat setapak! wee... sgt xsaba oke :) 

till then! <3

p/s: ayus xdpt rase hantaran2 tunang camni.. amik rase org pnye laa :P

2 comments:

Aza Suhaiza said...

Chantek hantaran tue .. leh bisnes lepas nie

yusraliyana said...

hehe.. bisnes xde la.. tp suke2 je buat.. :D ni pn mama yg buatkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015