Followers

Monday, December 19, 2011

Dora di touch up

Salam semua..saje2 nak bebel sikit b4 tdo ni.. Huhu. Arini ayus MC sbb xbrape nak sihat tp xstay rumah pun.. *nampk sgt mc malas :p

Arini ayus dpt hantar Dora touch up.. Hihi.. Kepade teman2 yg tau betapa teruknya dora kne langga dgn org xbertanggung jawab.. Huu.. But surprisely, ayus hantar ketuk n cat almost 1kereta (bumper depan n belakang + pintu driver n blakang) total baru RM350 je.. Serius murah gile!! Plus, apek ni xde kedai pun.. Pakcik2 ayus panggil kedai bawah pokok.. Tp mmg bawah pokok pn.. Ni kat area Kampung Pengantin. Kalo korg ade yg nak buat bole la bgtau.. Ayus boleh bg direction.. Huhu.

Esok ayus dah start kje balik.. Feehuuu! Kne bangun awal semula.. Hee. Xpe tmpat kje skrg ni best.. Ayus suka bangat dong... :)

K la, till then.. XOXO

P/s: Allah dah banyak bagi peluang tp 1 pun ayus xpraktikkan -_-

2 comments:

Aisyah Rahim said...

Ayus, sy nk direction kedai tu blh?

yusraliyana said...

Ecah nak eh..

die kat area kawasan kilang n construction.. kalau ecah dapt jmpe kg pengantin ( belakang shell & bundle) nnt ade 1 pokok ni, ade tulis -Ketuk & Cat-.. tu la tmpat dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015