Followers

Wednesday, December 7, 2011

Berserah Pada Takdir

Salam peoples.. harini pagi2 ayus dah dnga tangisan ofismate yg sgt sedih.. menusuk gak dnga kisah disebaliknye.. ayus tngah attend email tetbe dnga org teresak2 kat blakang ayus.. OMG... akak blakang ni menangis.. ayus mmg gelabah sikit dnga org menangis...

Dengan rase tanggung jawab ayus bgn pegi kat akak tu.. ingatkan kene ragut ke jatuh ke.. rupa2nya akak tu menangis sbb dalam ketakutan... SubhanaAllah.. mesti xpercaya ape yg die takotkan...

ayus                             : kak XXX.. knape ni... akak ok?
kak XXX                     : ayus.. akak takot.. suami akak pinjam duit kat along.. dah berpuluh2 ribu.. xsetel2.. akak bru tau..
ayus                             : Ya Allah!

Jantung ayus time tu mmg mcm nak berenti.. xsanggup tgk akak tu menangis.. ayus pn cube calmkan akak tu.. then die bgtau yg die pn baru tau.. suami die xberbincang pn ngn die.. takotnye.. mcm mane perasaan korg kalau suami korg buat camtu? korg nk sembunyi kat mane? along? korg tau kan mcm mane dorg tu?

dalam hati ni ayus hanya mampu berdoa supaya Allah lindungi akak tu n anak tunggal die dari bende2 xelok.. kalau ayus jadi die.. ya Allah, tuhan saje tau ape perasaan ni..

p/s : kak, tabahkan hati.. Allah sentiasa ada disisi..
p/s/s : kepada yg membaca, doakan mereka jauh dari benda2 xelok.. n bila nk buat someting, ingtlah org tersayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015