Followers

Tuesday, December 20, 2011

Berkira-kira



Salam semua.. topic kita hari ini ialah BERKIRA. eh? bukan berkira duit k.. berkira dlm membuat sesuatu.. ayus dah byk sangat dah terkena & blaja dgn org sekeliling yg sangat2 lah berkira... subhanaAllah... smpai dah xtau dah nak ckp macm mane.. org nye pn bukan jauh sumenye dekat2 & rapat je ngan ayus..

Ingat la kawan2 kalo korg berkira, org akan berkira jugak ngn kite tau.. yela, mane tau nnt 1 hari ade kesusahan berlaku.. haa.. kan dah masalah sbb berkira sangat.. kite berkira ngn org mmg kite xkan rasa.. cube org berkira ngan kite di saat kite ni dalam kecemasan.. aduhh.. pedih tau terasa..

ayus nasihatkan korg jangan la berkira sangat k.. berpada2 lah.. sume kat dunia ni pinjaman Allah je.. kalau Dia tarik balik, mmg xdpt dah.. haih.. mmg sedih bile jadi mcm ni.. ayus smpi buntu nk buat ape dah.. baru tumpang parking je, dah diperli2.. disebabkan kisah lalu oleh kesilapan orang lain.. haish,.. dah2.. xmo tensi2...

kalo korg jadi ayus, ape korg nk buat? hmm .. dalam situasi, xnak kecikkan hati sapa2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015