Sunday, November 27, 2011

Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah semua :) xde ape yg dpt digambarkan melainkan kesyukuran ke hadrat Ilahi sbb smpai sekrg ayus masih lagi bernafas & masih disamping ahli2 keluarga tersayang..

Ayus agk xske sgt nk set azam2 ni sume sbb kalo xdpt frust menonggeng ;p korang plak mcm mane? Hehe.. Ape yg penting, berubah la dr yg buruk kepade yg baik.. Yg baik diperbaikkan lg..

Harini ayus lepak rumah je.. Mama n papa dorg ade office trip to KK.. hukhuk.. Tgl kami ber4 kat rumah.. Hehe. Pastu plak rumah mmg carca marba gila.. Bersepah sungguh sbb kat blakang tengah renovate.. Dah nk 2 mggu mcm ni.. Tgk tv pun dengan tong beras.. Hihi..

Pastu plak.. Weekend without MA mmg amat la janggal oke! Hee.. Buat mase ni MA balik kg bile ade mase.. So, ayus ronggeng la sorg2 kat rumah.. Hii. *sedih tau!*

K la, dari merepek pjg lg.. Better stop here.. Salam Maal Hijrah..

Love u all!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015