Followers

Monday, September 13, 2010

12 September 2010

alhamdulillah.. pade tarikh ni genap umurku 22tahun.. (da bleh kawen x?? :p) hehe.. segalenye berjalan lancar.. n again MA wat kejutan! hihi.. family die dtg rumahku.. untuk beraye okeh! haha.. kalini kami berdue pnye birthday asyik ade kejutan je.. huhu.. birthday MA, time konvo aku dah di-introduce ke family MA.. birthday aku lak family MA datg rumah.. kebetulan dorg sume nk balik kg kan.. singgah la kejap..

okeh, cite belom habis lg.. hihi.. pastu dlm kul 3ptg camtu family ku bwk aku g tesco ampang! shopping! yeay! mama n papa blanje makan kat Keluang Kopitiam.. tp.. sgt xbest! (mama pn cakp camtu k..) pastu.. hehe.. surprise! birthday gift~

credit to google

sgt teruje.. sgt happy! thanx to my family~ sayang sgt2! hihi.. tp yg plg best.. seharian bersame family ku.. 

p/s:
  1. aku sgt bersyukur sbb aku diberi peluang olehNya utk merasai hidup ini sehingga sekarang.. alhamdulillah..
  2. terima kasih mama n papa yg telah BESARkan diriku ni dengan penuh kesempurnaan n kasih sayang.. 
  3. utk adik2.. time kasih sbb sayang ayus yg garang nih :p
  4. untuk MA.. thanx for everything.. thanx jage saye sampai sekarang.. thanx sanggup tahan karenah saye ni.. hihi.. sayangg kamu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015