Friday, July 2, 2010

Hari Bersama " Ibu Bapa"

hehe.. salam korg semua.. bleh plak kan wat "entry tertunggak" ni.. yela.. sejak ari rabu aku xde mase nk update.. oke2.. kite mulekan dgn ari rabu pg..

rabu pg lepas is adik pnye hari amik report card.. tp cam biase la.. aku terpkse jd "bonda" sekejap tok adik memandgkan mama n papa sibuk keje.. sian dorg.. hehe.. rasenye da setiap tahun camni kot.. huhu..
adik OK tp cam biase la math n sains die fail.. hehe. aku pn xpahm nape.. maybe sbb dlm BI kot.. adooi....

tu adik n kwn die.. sian tggl 2org je.. hehe. aku dtg lmbt kot.. :p

tu lak cikgu adik.. Mrs Lim kot.. aku pn xingt..

time kebosanan menunggu turn.. cikgu adik ske membebel lame lak tu... ades...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015