Followers

Saturday, July 3, 2010

baju kurung mini

semalam saat dinanti2kan.. hehe. menempah baju konvo + raye skali.. tp bukan 2pasg.. sepasang je.. hoho. kire skali la tu kan.. mlm td teros g tempah.. aku wat baju kurung mini.. tp acik zah a.k.a akak tukang jait tu kate baju kurung mini ni same je cam baju kurung moden.. xde beze pn.. aku pn hentam la kan.. hehe. kat Cik Zah ni best woo.. kite leh customize camne rupe bju kite tu.. hehe.

tp xde la camtu sgt kot.. ni ehsan dr pakcik google je.. hehe. semalm aku request kat cik zah nk wat leher sampan.. ala.. cam baju saloma dlu2 tu.. hehe. pastu mintk kain kembang payung.. ( teserlh r bontot besa aku ni.. haha). aku xtau la camne nnt kan.. tp kain aku simple je.. beli yg murah2 kat Nagoya je.. tu pn mama belanje! :p hehe.. yg plg best kan, kat cikzah ni murah gk la.. lepas request merepek2 ni tye la brape puluh upahnye.. RM45 je! wah.. murah2.. kalo beli siap nk fesyen cam aku nk ni mau nk dekat RM100.. kalo ade kwn2 nk tempah die oke je tau.. jaitan die pn best.. depan rumah aku je.. hehe. (promo lak! :p)..

k la.. till then~

7 comments:

Anonymous said...

camne nak tempah..nak try jugak....

asnawi said...
This comment has been removed by the author.
yusraliyana said...

hye.. makcik ni kat area umah sy je.. if awak betul2 nak nnt sy email no tepon die.. sy xtau alamt die.. hehe. awk call tye alamt die nnt.. jahitan die not bad :)

KayNisa said...

awak duk area mane? nk tempah gak.. hihi

yusraliyana said...

kaynisa: umah sy area hulu kelang je.. if nk, leh emailkan alamat die ;)

fykah baby said...

ny tempah kt mne ??

yusraliyana said...

Hye semua.. Kalo nk tempah baju kurung ni... Makcik ni name die cikzah. Kat kg klang gate.. Betul2 depan rumah ayus je :) ni no telefon die 03-41080092.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015