Followers

Tuesday, June 1, 2010

yesterday part 2

hehe.. cepat kan nk masuk part 2.. td dalm kelas ni kat bilik plak.. ehsan dari rum8 tersayg, aliaa bg pnjam pc.. hehe.. ok2..

after cuace mendung tu kitorg dgn cepatnye wat decision nk g PKNS.. wakaka.. tu pn hujan da rintik2.. that time baru pkul 3ptg.. yg si aliaa n maran lak pose.. aku mls nk pose.. so, mmg xd la activity makan smpai buke pose... hukhuk.. aku kelaparan tp tahan je.. menghormati org berpuase.. kihkih..

semalam mmg kitorg xd keje lansung tau.. leh lak sggp parking kat pkns pastu berjalan kaki ke kedai2 kat seberang PKNS tu.. ni la 1st time merayap kat bangi berjaln kaki.. siyes penat kot.. haha.. yg xtahan aku la bwk dorg berjln tu.. sian dorg pose.. pastu penat.. huhu..

pastu kitorg stop kat 1 kedai gunting rambut ape ntah name die.. tp mase stop tu da kul 5 jugk la.. sume da xlarat.. tp nk capaikan impian maran yg nk gunting rambut so, g jugk kedai tu.. lame gk tggu.. da la sorg je pekerje die.. pastu ade 1 customer yg sdang nk kaler rambut.. "sorg makcik tue" hihi.. nnt i upload k gamba smlm.. tp sikit je.. ade dlm hp aliaa..

pastu after potong rambut tu.. kitorg menuju semule ke PKNS.. tggu waktu berbuke.. kami ber3 makan KFC.. hihi.. tp tu bkn fav aku.. fav MA.. aku kureng sikit.,. mkn pn xabis tau.. hhukhuk.. winduu MA..hehe.
terselit lak iklan ni..

so, ni je la activity semalam time xd electric.. xd la menarik tp da lame sgt xkua ber3 since ade incident2 yg xdisukai berlaku.. huhu..  k la.. aliaa da balik ni.. bwk lunch aku.. hihi.. have a nice lunch!


mode: xd keje aku nih! :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015