Followers

Monday, February 15, 2010

recently~

ha.. tajuk yg di war-warkan mmg berkaitan.. hehe.. actually.. sejak akhir2 ni kalo korg perasan la byk sgt kes2 yg kire menyimpang jauh dari ajaran agama kite.. baru2 ni.. tp mmg baru pn.. pasl buang anak.. Ya Allah.. da la dibuang, pastu debakar lak tu.. korg xrase "dorg" ni manusia "BINATANG" ke?? sedangkan kucing pn kalau tgk anak die mati, die menangis tau.. ni kan manusia sndiri yg sempurna akal die, sifat, fizikal.. Subhanallah.. tu urusan manusia BINATANG tu dgn Dia.. Dia akn memberi balasan setimpal dgnnya..




second issue plak.. pasl valentine semalam.. lg memalukan.. asal la byk sgt tangkapan dibuat oleh Jabatan Agama Islam, mostly melayu.. xmalu ke?? da ade lak yg siap wat2 pengsan.. malu je kot.. korg nk sambut, smbut lah tp ikot la care agame kite. .jgn la telampau obses smpai ke hotel2 sume tu.. tp bukan hotel je, taman2 pun ade..  camne x nk elak kes buang anak kalo bnde ni pn dorg xleh nk pk.. Jabatan Kebajikan Masyarakat lak skrg terpkse bertungkus lumus standby 24jam pasl kes2 camni.. sadis~

sorry guys, aku bkn nk emo xsmene2.. yela, dorg yg wat bnde2 ni sume umo sebaye2 aku je kot.. rugi mase depan.. aku pn xsebaik mane tp alhamdulillah aku dapt bezekan lagi mane halal dan haram dalm kehidupan ni.. sedih, pilu.. xterkate lah..

aku berdoa sangt2 supaya dijauhkan la perkara2 ni dari diriku sndiri, kaum keluargaku dan sahabat handai ku.. smoga ia xkan berlaku dikalangan mereka2 yang aku sebut ni... amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015