Followers

Thursday, August 13, 2009

tag from mirazin okeyh.. :D

Syarat-syarat :
1. 'Tag' dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
-bermain bandar restoran dalam muka buku..

2. 2 jam yang lalu?
-bermasej yahoo bersama emy dan izati

3. Anda suka
-motor

4. Minggu lepas
-minggu tertekan saya.

5. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
-lagu dalan 'youtube'. pelbagai lagu.

6. 3 binatang yang anda tak suka
-ular
-cicak

7. 5 fakta tentang anda
-ringkas, suka senyum, suka bercakap, suka ber'blog', makan banyak

8. Tahun depan mungkin
-tamat pengajian di UKM.

9. Saya tak reti
-untuk diam

10. Saya pandai
-melakukan kerja-kerja rumah

11. Kawan saya
-semunya jauh2 seperti di pahang dan terengganu.

12. Saya ada
-motor kesayangan saya yang baru dijatuhkan oleh adik lelaki saya.


13. Saya seorang
-seperti keanak-anakkan

14. Adik(-adik) saya
-semua degil-degil dan suka melaram.

15. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
-melayari internet
-membeli belah di lawyat

16. Bilakah pertama kali anda bercinta?
-masa kecil2 dahulu

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
-saya ni anak sulung. betol, saya ni anak sulung..

18. Saya rindu
-untuk bebas dari masalah..

19. Saya tak sabar
nak menghabiskan semester ini. Benci!!

20. 5 laman yang anda slalu layari:
-www.yahoomail.com
-www.facebook.com
-www.hmetro.com.my
-www.utusan.com.my
-www.ukm.my/...

21. siapa yang anda mahu tag?
-seperti mira katakan kepada saya, sesiapa sahaja yang melihat page ini! jangan tipu, berdosa~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015