Followers

Wednesday, June 24, 2009

"etika,undang2 dan sosial"

huhu.. rase tajok ni je da wat org pening! huh! mmg penin pun...
waduh2... nk bace 1 page je pn da sampai telelap2 aw.. pastu nguap mmg xhengat la brape juta kali.. aku pn xpaham nape sampai jd camtu.. maybe aku ni xcukup ber"etika" kot.. haha..
ape yg pntg skrg ni is doa dat aku leh completekan bace 1 buku etika ni yg berharge RM35 ni..
bkn nk kate hape.. mule2 beli tu coz ye r, lecturer sndiri yg buat kan.. so, as an Etika student, aku kne la menjage etika aku sbg student die.. mane la tau dapat extra keberkatan.. ,maklum la dlm kelas die almost 70% tdo walaupon attendance penoh kan.. haha..

aku tulis post ni around kul1.30a.m.. da la baru 3bab je abis cover.. then paper lak kul2.30pm nnt..
hadooi!! mmg berbaloi!
ni la akibatnye study last minutes.. sumenye nk abiskan dlm 1 mase yg pendek n akan di"luak"kan dalam mase 1jam stgah [waktu exam 1430-1600]..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015