Friday, March 6, 2009

"HIGHLANDERS UTOPIA"

hey guys!!! =) lame x update.. so, kalini aku nk ajak SEMUA ORG tok dtg ke Higlanders Utopia diz weekend kat DATARAN PANGGUNG SENI (xyah nek bukit da, hehe)!! herewith aku "attachkan" tentatif tok weekend ni..

7Mac2009
7.00-8.30pg : senamrobik
9.00-12.00tgh : METAL CHEF (still open k!)
9.00-5.00ptg : LIGA HIGHLANDERS (FUTSAL N BOLA JARING) (open gk!)
3.00-5.00ptg : BENGKEL KECANTIKAN SISWI (artis jmputan: WAN NORAZLIN)
9.00-11.00mlm : FORUM PERDANA EHWAL ISLAM (KRISIS POLITIK MORAL)

8Mac2009
8.00-10.00pg : LARIAN HIGHLANDERS (yg bestnye adiah PIALA PENGETUA KIY) 8.00-1.00ptg : INTERCOLLEGE EXPLORACE
9.00-5.00ptg : KUGIRAN AKUSTIKA DAN HIGHLANDERS IDOL
(artis jmputan : HAPPY SIBLINGS N JULIES GOES OVERSEAS)
8.30-11mlm : MAJLIS PERASMIAN PENUTUP

**kebanyakan penyertaan masih dibuka k!! so, jgn malu2 nk dtg n daftar!!

ha,, nnt kat sane ad gk fun fair games, pameran n cabutan betuah!! adiah mmg best!!

++ ad gk kaunter SURUHAN PILIHANRAYA tok sape2 yg xreti2 nk daftar tu.. da cukup umo tu ingat2 la.. hehe..


**MAI BERAMAI2 MEMERIAHKAN
HIGHLANDERS UTOPIA**

3 comments:

mira zin said...

ayus..julis goes overseas dgn happy sibling tu dtg kol bpe?ptg ke malam?

aisya said...

ayus...hari sabtu malam hari tu pergi tak ada orang pun...huhu

ayusdelover said...

to mira zin--> sory2.. aku lambat la sgt2 bace comen ni.. hehe.. ko dtg ke?? dorg ad kat pgg seni around 3 camtu..

to aisya--> hehe.. mlm tu aku ad hal, xdpt nk sesame ngn ko n liza.. cowyy again.. but thanx dtg memeriahkan mlm tu eh (+_+)v hehe.. mesti korg da insaf dnga input2 yg di discus mlm tu kn.. hehe. ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Copyright to yusranorzan
Designed by UMIESUEstudio 2015